Explore Holy Taco

Embarassing Celebrity Red Carpet Moments

Famous celebrities have to go to a lot of important events, so it’s inevitable that sometimes they’re going to have some embarassing moments.  Unfortunately, when you’re a celebrity, there are cameras following you around constantly, so every embarassing moment gets documented and distributed for all the world to see…which we love.  That’s why we’ve gathered this collection of some of the greatest Embarassing Celebrity Red Carpet Moments of all time:
 
Spiders Flee From Paris Hilton’s Vagina
 
 
 
Posh Spice Forgets to Wear Makeup
 
 
 
The Jonas Brothers Brutally Hatchet-Murder a Fan
 
 

Ryan Seacrest Exposes Himself
 

 
Spencer and Heidi Mistake an Arby’s Sign for a Red Carpet Event
 
 
Anne Hathaway Becomes So Pale That She’s Transparent
 
 
 
Fergie’s Balls Fall Out
 
 

39 Responses to "Embarassing Celebrity Red Carpet Moments"

  1. dayms says:

    LOL

  2. Anonymous says:

    WOW

  3. Anonymous says:

    WOW Ryan has a nice BOD!!!

  4. Sickpigs.com says:

    Outstanding!

  5. Anonymous says:

    Wow…. (In a bad way__)

  6. buckfutt says:

    So the rumors are true; Seacrest has a murkin and takes ExtenZe.

  7. zamiira says:

    omg paariis iiuk heer tooes iiuk jajaa

    LOVE HER DRESS THOOUGH JAJAA<3

  8. Anonymous says:

    i think you are giving Ryan too much credit there.

  9. eknks says:

    thats fucking awesome and funny!!!!!

    dizi izle

  10. kelli says:

    paris hilton one was crazy o_O

  11. team ej says:

    thats fucking awesome and funny!!!!!

  12. zammiii says:

    omg jajaaa

  13. zamiira says:

    wow RYAAN hoott jajaa<3

  14. zamiira says:

    jaajaa omg thaat’s soo meeaan well kindaa funny
    buut omg jaajaa thee jonas brother’s aree thee best <3

    Luu jooee joonas<3

  15. Ontopoyamamma says:

    You had me with “Spiders Fleeing Paris Hiltons Vagina”

  16. Anonymous says:

    ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  17. Anonymous says:

    lol so funny!!

  18. dayms says:

    And a HUGE COCK.
    DAMN!!!

  19. KY Waterfall says:

    Fucking awsome!

  20. TwilightLover says:

    Def. no comment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. -N-Game says:

    lol nice

  22. Kage says:

    The Last one is the best. LOL

  23. Dspayre says:

    lovely lady lumps? Fuck no! Now we know what kinda junk she be packing in those trunks

  24. suomynona says:

    yeah the fergie one kinda answers the whole “whole hot chick with a penis/ ugly dude with a slit” debate right!

  25. Pierre says:

    well done HolyTaco, well done.

    cue the trolls pretending they are photoshop gurus saying stuff like “your photoshops are getting better, but …” or plain old “you guys suck!! why do you force me to waste my time reading your website and posting a comment?”

  26. Joe says:

    I’m guessing your the guy who had to photoshop the penis on Ryan Seacrest – I’d be mad also…

  27. Kyle says:

    you’re terrible! The jonas brothers one was funny

  28. Grunt says:

    that was terrible.

  29. Anonymous says:

    holy crap Paris’ feet are HUUGGEE

  30. Anon says:

    I can’t unsee that.

  31. Anonymous says:

    !!!!!!!!!! wow

  32. Hot Dip says:

    Yeah, I think I’m more afraid of her nasty man feet than the spiders coming from her puntang.

  33. Anonymous says:

    ya i know i saw that

  34. Shizzire says:

    Forgot to add the balls to the shadow, though…

  35. Blame Canada! says:

    Fergies balls are hot.

  36. Captain Kumquat says:

    Nice try guys!! We all know Seacreast has a slit.

  37. Pepelicious says:

    I was gonna say, the Seacrest one would’ve been 100x funnier if there wasn’t a schlong hanging down and an implied vag. This one is actually pretty complimentary to him compared to the others.

  38. trash says:

    I think Fergie’s balls are more closely shaven then her legs. Kudos to you Gillette 4 Turbo.

  39. Anonymous says:

    Celebrity Funny fucks (fake)