Explore Holy Taco

Warning: Children Will Orgasm During a Bird Attack

Warning-Children-Will-Orgasm-During-Bird-Attack

30 Responses to "Warning: Children Will Orgasm During a Bird Attack"

  1. Anonymous, alsol says:

    He ain’t in no coma, shit-tip…who you think you foolin’?

  2. ryan says:

    you all r so fuking funny

  3. Anonymous says:

    hahaha, NO, You are an ASS-HOLE, FUCKER!

  4. Anonymous says:

    And all this time, I thought Gays liked assholes..

  5. vaffanculo says:

    Technically, that’s true, since a scorching case of ass herpes would be funnier than that pic. So yeah, technically, their little sissy-boy lover’s slap-n-tickle party is more entertaining.

  6. g-man says:

    lol, obviously I bothered you too, only a fat loser would bust back on an internet comment board

  7. Crud. says:

    Lol.. “only a fat loser would bust back on an internet comment board” .. so what does that make you? A queer fat loser who busts back on the internet comment board? Yessssss.

  8. g-man says:

    I envision it more as a slap-n-tickle-n-accidentlyremovemineandcrud’spants-n-slipmypenisin party

  9. Paul says:

    Watching you guys fight on here is actually funnier then the pic above..

  10. Crud. says:

    I did think before I typed, and to tell you the truth, I don’t give a shit if you like CLEAN assholes, so go fuck one. It makes me feel good that I bothered you, how does this make you feel, Nut Lick?

  11. g-man says:

    Ya, pretty much, wanna fuck?

  12. g-man says:

    We do like assholes, just not fat hairy ones that still live in their mothers basement, ie. Crud

  13. Crud. says:

    Blam it in the prostate lickers. i.e. g-spot, I mean, g-lick, or was it g-faggot?

  14. Thatguypete says:

    Damn you Tim Thomas…look what you started.

  15. Anonymous says:

    Wait, I heard that gays preferred oral. Is this true ( I’m not gay).

  16. Crud. says:

    Well I actually prefer to give oral to myself after I have inserted my miniscule cock into my uncle Pete’s (Hes in a coma) ass

  17. g-man says:

    Note to self: Dick is the new pussy

  18. Anonymous says:

    what the fuck a gay invasio runnn!!!

  19. Crud. says:

    Yes Anonymous, run… Run very far away from the internet, your asshole is vulnerable.

  20. Hot Dip says:

    Sick bastards, you see a pic of a little boy and all you guys can talk about is dick and ass.

  21. anonimouse says:

    wow thats strange i heard that you are a raw ass dude
    i think he is a ladies man and doesnt like men

  22. tim thomas the third says:

    first… also, i like men.

  23. g-man says:

    Really Crud, is that the best you can think of, no wonder you work night shift at 7-11, FAIL

  24. g-man says:

    I wish…

  25. Anonymous says:

    Can you two guys get a fucking room already? Thanks.

  26. tim thomas the third says:

    damn anonimouse, you’re a faggot.

  27. Crud. says:

    Dick is the new pussy? .. I’d fucking kill myself, before I’d stick my hammer up some harry herp infested hole. Note to self: Faggots are taking over the internet.

  28. g-man says:

    Dude, seriously think before you talk. I am actually gay and you are an asshole.

  29. michael shea hussey says:

    damn i wish i was first
    i love dick

  30. Anonymous says:

    Can mine be, too?