Explore Holy Taco

The Work Pyramid

How are you allocating the hours of your workday? Well, since you might not even be aware of where your day goes, we thought we’d show you with the "Work Pyramid." (It’s sort of like the "Food Pyramid" except it’s…ya know…work instead of food.)
 
 
 
 

20 Responses to "The Work Pyramid"

  1. Heather says:

    I am starting to see a pattern here Pyramid = Laid Off
    So…that is what I was doing wrong…LOL

  2. Workpost says:

    Yet some people (contractors, carpenters, builders etc.) do not like work like this.. and the Pyramid is looking more and more like a nail.

  3. Anthony Pittarelli says:

    I spent an hour and a half emailing this to coworkers

  4. Frank says:

    I thinks this sums it up pretty well. Too bad I am apart of the U/E workforce now. Now these days its like if you have a job it like ur days r numbered till you don’t.

  5. SEO-MLM says:

    Excuse me. I say luck is when an opportunity comes along, and you’re prepared for it.
    I am from Seychelles and bad know English, please tell me right I wrote the following sentence: “Onsite search engine workshops offer personalized seo training and certification in search engine marketing strategies.Apr seo expert specializing in whitehat seo for years, also specializing in yahoo store seo.”

    With best wishes ;-) , Mervyn.

  6. Font says:

    Good afternoon. Arguments are to be avoided; they are always vulgar and often convincing.
    I am from Iceland and now teach English, tell me right I wrote the following sentence: “Hvedit truetype text editor font.Personal handwriting font service for usd latin, hebrew or arabic.”

    Best regards 8-), Orlando.

  7. Hondah Casino says:

    damn!!! you are right!

  8. Crisis says:

    People still have jobs? Weeeeirrrdddd.

  9. Deborah Smith says:

    Oh, I miss working in an office. When you work from home, the Pyramid is filled with laundry, grocery shopping and if you’re lucky, flirting with the mailman. Yeah, I’m not that lucky.

    Dugg It. ;)

  10. Anonymous says:
    no doubt…it’s the american white collar, ‘service’, consumer busting economy…. and we all know it…that’s why we have a huge freakin’ military…to enforce this glorious basterd goldbricking…long live america!!!!
  11. Anonymous says:

    I’m not entirely sure thats a man…he looks kinda like an elf!

  12. JHC says:

    I killed a good half hour staring blankly at the man in the pyramid staring blankly. He’s hypnotic.

  13. Bill says:

    LOL! That’s EXACTLY my work schedule! Ehm, at least it was, before I was laid off… hmmm… nah, it’s just these tough economic times…

  14. Eric says:

    This is close to my daily schedule since I’ve been laid off. :)

  15. John Davis says:

    LMAO, well done dude that was right on the money!

    RT
    http://www.privacy.at.tc

  16. BobsBlitz.com says:

    Bravo! Wish I had those artistic skills…